Stroompetitie

Hoe maak je het voor de inwoners van Utrecht relevant dat de stad €300.000 kan besparen? Zicht ontwikkelde voor energie:direct ‘de Stroompetitie’. Met dit online platform kregen inwoners de kans om zelf een bestemming voor het geld te bedenken.

Tijdens de campagne stuurden honderden Utrechters hun ideeën in. De inzendingen varieerden van voetbalveldjes in de wijk tot een kinderboerderij of bredere trottoirs. Na ruim vier weken en een spannende strijd kreeg de winnaar met de meeste supporters achter zijn idee: de aanleg van een MTB freeride parcours.

De online campagne sloot naadloos aan op de parallel uitgerolde offline campagne van reclamebureau SWH.

Opdrachtgever
Energie:direct
Doel
Naamsbekendheid
Doelgroep
Utrechtenaren
Specialisme
Actiesites, Crossmedia formats, Online interactive advertising, Social media, Webdesign
Techniek:
AJAX, CMS: Eigen merk, Flash, PHP
Andere cases van Zicht online
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines