Slapen als online merkbeleving

Begin 2012 lanceerde beddenfabrikant Auping: 'The Essential'. Zicht verzorgde de campagnesite voor het designbed dat is ontworpen door het duo Köhler und Wilms.

In de campagne is niet alleen aandacht voor het bed, maar ook de styling van de slaapkamer wordt niet vergeten. Voor iedere kleur bed is een slaapkamer met unieke sfeer gecreëerd. Door middel van de informatie-icoontjes op de foto's kunnen bezoekers spelenderwijs ontdekken waar alle accessoires verkrijgbaar zijn.

Een bijzondere eigenschap van de site is het vermogen om zich aan te passen aan het apparaat dat de website benadert. De beeldverhoudingen en de interactie passen zich automatisch aan, wanneer de gebruiker de site bijvoorbeeld vanaf een iPad bekijkt. Met het groeiende gebruik van smartphones en tablets wordt dit steeds belangrijker om toe te passen.

Doordat iPhones en iPads geen Flash ondersteunen, worden we uitgedaagd om verleidende campagnesites met andere technieken te bouwen. De Auping Essential site hebben we met HTML, CSS en Javascript gemaakt, waardoor we ook iPhone- en iPadgebruikers een maximale merkbeleving bieden.

De door Zicht ontwikkelde website bleef niet onopgemerkt. Op het webdesigners blog Design Licks werd de Essential website uitgeroepen tot site of the day. We willen bij dit succes de bijdrage van Studio Aandacht niet onbenoemd laten. Dit bureau ontwikkelde het thema voor de campagne en de styling & fotografie voor de settings.

Opdrachtgever
Koninklijke Auping
Merk
Koninklijke Auping
Doel
Campagne om een nieuw beddesign te introduceren op de internationale markt.
Specialisme
Mobiele diensten/applicaties, Mobiele websites, Online campagnes, Online marketing
Techniek:
Overig
Andere cases van Zicht online
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines