Ditzo.nl

Virtual Affairs levert Ditzo een gebruiksvriendelijke en transparante website. Op Ditzo.nl kunnen klanten zonder tussenpersoon verzekeringen afsluiten. Eenmaal afgesloten zijn de producten flexibel door de klant te beheren.

Virtual Affairs zet bij dit project haar expertise met de verzekeringsbranche in. Zo is Ditzo.nl van de grond af opgebouwd met nieuwe systemen en samenwerkingspartners. We ontwikkelen de interactieontwerpen voor de funnel en de persoonlijke overzichtspagina Mijn Ditzo. Daarnaast integreren we de mid- en backofficesystemen met het Klanten Relatie Centrum. Dit alles doen we op basis van Microsoft technologie: .NET en Web Services.

Ditzo.nl is genomineerd voor de Usability Award 2010.

Opdrachtgever
Ditzo
Merk
Ditzo
Doel
Ditzo vroeg Virtual Affairs een bij de doelstellingen en imago passende website te ontwikkelen. De eindgebruiker moet eenvoudig verzekeringen kunnen afsluiten en wijzigen, op basis van een volautomatisch bereken- en acceptatieproces.
Doelgroep
(Potentiële) klanten van Ditzo
Specialisme
Advies/Consultancy, Corporate websites b2c, Development, E-commerce, Fullservice internet bureaus, Interaction design, Online campagnes, Portals, Vormgeving, Webdesign
Techniek:
.NET, CSS, XHTML
Andere cases van Virtual Affairs
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines