Wie gaat ermee met NS op hyves?

Laten we er geen doekjes om winden. Anno 2010 is er (nog steeds) een war for talent. Met een dubbele vergrijzing en een dubbele ontgroening aanstaande, moet je innoverend bedrijf het aanstormend talent aan je zien te binden. NS was al in een vroeg stadium geïnteresseerd in de mogelijkheden van social media. En die zijn er volop. Zo weten van we studenten die op zoek zijn naar een traineeship dat hun belangrijkste vraag is: hoe ziet mijn dag eruit als trainee? Oftewel: hoe is de verhouding tussen studie en werken? Hoeveel tijd heb ik nog voor mijn sport? Voor mijn vrienden? Vragen die niet direct beantwoord worden door recruiters. Wel door trainees van dit moment. Zij kunnen via sociale netwerken een eerlijk beeld geven van een traineeship bij NS. Zogezegd, zo gedaan. We selecteerden uit de huidige trainees 9 ambassadeurs die de verschillende werkvelden binnen NS vertegenwoordigen, gaven ze een training in Twitteren en Bloggen, belegden bijeenkomsten met recruiters over volgtechnieken en richtten samen met onze Co Daniël Spronk (eight media) een Hyvespagina in waar de 9 ambassadeurs samenkomen. Vanaf het eerste moment (21 april 2010) werd er volop getwitterd en geblogd met volgers.

Opdrachtgever
NS
Merk
NS Trainees
Doel
Onze doelgroep, via Hyves, de NS trainee blog en twitter, een eerlijk beeld geven over traineeships bij de NS.
Doelgroep
Student WO master en starters met maximaal een jaar werkervaring
Specialisme
Social media
Techniek:
PHP
Andere cases van TMP&CO
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines