Maakjijstraksnaam

De (arbeids)markt kent Reed Business niet of nauwelijks. En heerste er grote krapte op de Nederlandse arbeidsmarkt. Dus hoe vinden we in no-time geschikte kandidaten?

Eén ding staat vast: salesmensen vinden scoren belangrijk. Ze zijn uit op persoonlijk succes. Dat bracht ons op het idee om een instituut in het leven te roepen dat aan naamonderzoek doet. Sinds kort is men in staat om online te onderzoeken wat de invloed van iemands naam is op het succes dat je krijgt in het leven. Het Wetenschappelijk Onomastisch Instituut Rigtenstein roept de bevolking op om deel te nemen aan een online onderzoek dat de succesfactor van je naam bepaalt.

De resultaten
- 1,8 miljoen visits in 8 weken
- Viral 140.000 keer doorgestuurd
- Zeer veel free publicity
- Boost employer branding en company pride
- Ruim 1000 CV’s
- Alle vacatures ingevuld en + 40% open sollicitaties

Opdrachtgever
Reed Business
Merk
Reed Business
Doel
Multimediabedrijf Reed Business wil in 2007 ca. 350 vacatures vervullen.
Doelgroep
Alle salesmanagers van Nederland met online affiniteit
Andere cases van TMP&CO
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines