123

Wat voor auto ben jij?

In de year-round campagne voor ANWB Wegenwacht Service met Jongerenvoordeel maken we pechhulp relevant door deze dichtbij te brengen. Met ‘Wat voor auto ben jij?’ gaan we nog een stapje verder en betrekken we ‘de auto’ op je eigen identiteit, jij voelt wat je auto voelt, jij identificeert je met die auto.

“Wat voor auto ben jij?” is een Hyves test die je vertelt wat voor auto je bent. Je kunt van alles zijn in de categorieën: snel, luxe, hip, degelijk en stoer. Zoals een Hummer H2, een Rolls Royce, een Ferrari, een Renault Scenic of een Toyota Aygo. Als je je e-mailadres achterlaat, kun je de uitslag als gadget op je Hyves pagina zetten en maak je kans op de auto die je bent in het klein. Vervolgens kun je je vrienden vragen of ze het eens zijn met de auto die je bent en hen uitdagen om de test ook te doen.

Opdrachtgever
ANWB
Merk
Wegenwacht® Service met Jongerenvoordeel
Doel
Brand awareness en likeability van ANWB en de Wegenwacht Service van ANWB onder jongeren.
Doelgroep
Jongeren tussen de 18 en 24 jaar.
Andere cases van The Valley
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines