Maandleden programma consumentenbond

Hedendaagse consumenten worden vaak maandlid n.a.v. de interesse in een specifiek testrapport. En zeggen dan relatief snel op. Belangrijk dus, om ze in een periode van 2 maanden de voordelen van het lidmaatschap te laten zien. Met een doordacht maandledenprogramma laten we nieuwe maandleden op een laagdrempeliger en inzichtelijker manier kennis maken met de voordelen op het gebied van koophulp, juridisch advies en financieel voordeel. Na analyse bleek de Consumentenbond die niet uniform te communiceren.

Met een maandledenprogramma waarin we e-mail, website, contact center en print/dm combineren communiceren we op basis van individueel gedrag. Event-driven. Een rapportage die data uit externe en Consumentenbond-systemen combineert, maakt duidelijk wat de correlatie is tussen communicatiemomenten en opzeggingen. Dit toont aan dat het maandledenprogramma tot op heden in 20% extra ledenbehoud resulteert.

Opdrachtgever
Consumentenbond
Merk
Consumentenbond
Doel
Het ledenverloop onder de genen die zich aanmelden als maandlid (1 en 2 maanden) is veel te hoog. Help ons die maandleden het warme bad te geven en ze in die korte periode te wijzen op de voordelen die de Consumentenbond structureel kan bieden. Houd daarbij rekening met de kanalen via welke deze maandleden worden geworven: beurzen, website, print en call center.
Doelgroep
Consumenten
Specialisme
E-mail marketing
Techniek:
Overig
Andere cases van The Valley
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines