1

Hertog Jan de Proeverij

Samen met 20.000 liefhebbers een nieuw bier introduceren
Tijdens “De Proeverij” heeft Hertog Jan samen met 20.000 bierliefhebbers een nieuw speciaalbier geïntroduceerd: Hertog Jan Oerblond en is een community van ruim 26.000 bierliefhebbers opgebouwd met wie ze dagelijks in gesprek zijn. “De Proeverij” heeft geleid tot een stijging van de merkvoorkeur en heeft gezorgd voor een groei van het marktaandeel in retail van maar liefst 0,7%.

Opdrachtgever
Hertog Jan
Merk
Hertog Jan
Doel
Breng het merk Hertog Jan in contact met haar liefhebbers. Zorg voor een stijging van de favorite brandscore.
Doelgroep
Consumenten
Specialisme
Communities, Crossmedia formats
Techniek:
Overig
Andere cases van The Valley
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines