Webshops voor Dolcis, Manfield, Invito en ProSport

Om het succes van de retailconcepten Dolcis, Invito, Manfield en ProSport verder uit te bouwen, heeft Hoogenbosch vier webshops gerealiseerd. Strawberries heeft zorg gedragen voor de strategie, concept, grafisch en functioneel ontwerp en de front end ontwikkeling.

In de ontwikkeling van het concept voor de webshops is, behalve naar de generieke eigenschappen van de vier formules, vooral gekeken naar de individuele positionering. Op basis hiervan werd een efficiënt bouwtraject gewaarborgd en kon tegelijkertijd alle aandacht gericht zijn op de eigenheid en het imago van elk van de vier individuele concepten.

In een intensief samenwerkingsproces werden retail- en productkennis van Hoogenbosch gekoppeld aan de e-commerce kennis van Strawberries. Het resultaat is verrassend, informatief en efficiënt. Cees de Kort, ICT Manager HRG: “De grondige wijze en de uitgebreide retail- en e-commerce kennis van Strawberries hebben ons enorm geholpen bij het efficiënt inrichten van een volledig vernieuwd verkoopkanaal.”

Opdrachtgever
Hoogenbosch Retail Group
Merk
Dolcis, Manfield, Invito en ProSport
Specialisme
E-commerce, Webshops
Andere cases van Strawberries
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines