12

V&D online warenhuis

De vrouwelijke klant en haar familie

Strawberries ontwikkelde in nauwe samenwerking met V&D, Maxeda en Magnus Management Consultants de nieuwe webstrategie van V&D voor de komende jaren en vertaalde deze naar concept en grafisch ontwerp.

Ook is Strawberries verantwoordelijk voor de implementatie van de V&D webshop. De implementatie is volgens de agile variant ‘Scrum’ uitgevoerd. Voor de implementatie is gebruik gemaakt van het Duitse e-business platform Hybris.

Strategie, concept en ontwerp sluiten volledig aan bij de moderne en frisse uitstraling die V&D ook in alle 62 vestigingen doorvoert. In vervolgfasen speelt verdere integratie tussen de fysieke en de online winkel een belangrijke rol.

Opdrachtgever
Maxeda
Merk
V&D
Doel
Merkversterking, doelgroep vergroting, traffic/conversie naar winkel
Specialisme
Development, E-commerce, Corporate websites b2c, Online interactive advertising
Andere cases van Strawberries
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines