12

Adidas SLVR Webshop

In lijn met het nieuwe Adidas merk ‘Silver’ bedacht en ontwierp Strawberries een minimalistische microshop, waarin de Silver producten volledig centraal staan.

Het design is gebaseerd op grafische en rich media elementen die ook in andere kanalen worden gehanteerd. Het navigatieconcept is uiterst eenvoudig en sluit zo aan bij het minimalistische karakter van het merk. De gebruiker kan op een traditionele manier door de categorieën navigeren maar ook op een intuïtieve manier door de collectie browsen.

De shop is geïntegreerd in de pan Europese online Adidas shop. De Duitse Bertelmann dochter Arvato Systems is verantwoordelijk voor de implementatie.

Opdrachtgever
Arvato systems / Adidas
Merk
Adidas
Doelgroep
Urban nomads (25-35 jaar)
Specialisme
E-commerce, Webshops
Andere cases van Strawberries
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines