1

TNT Post

De klant geeft via TNTPost.nl een verhuizing door. Klanten kunnen ook direct verhuiskaarten maken en bestellen. Maar, in sommige gevallen wordt dit niet gedaan, bijvoorbeeld omdat er op dat moment geen geschikte digitale foto voorhanden is.

Om de klant op een later moment de Kaartenservice nogmaals aan te bieden is de Verhuisservice uitgebreid met twee ‘flows’:
Een ‘herinner mij later’ flow
Een ‘nu geen kaarten’ flow
Ten gevolge van deze extra flows is de conversie naar sales ten opzichte van de oude situatie met ruim 11% gestegen en is er een rendement op jaarbasis gerealiseerd van meer dan 300%.

Opdrachtgever
TNT Post
Merk
Verhuiskaartenservice
Doel
Sales
Specialisme
Corporate websites b2c
Techniek:
.NET, Javascript, CSS, XHTML, XML, AJAX, JAVA
Andere cases van RapidSugar BV
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines