Outpost 11 - Full service internetbureau

Grolsch Cheersch II

Op de actiewebsite werd de bezoekers de mogelijkheid geboden om een 'echte' barman te worden. Naast het perfect bedienen van de biertap, kon men middels diverse games trachten het felbegeerde diploma in de wacht te slepen.

Van het op de juiste manier antwoorde geven op vragen tot het perfect bedienen van je gasten. Alles moet perfect worden uitgevoerd om het diploma te kunnen bemachtigen.

Wanneer het uiteindelijk was gelukt, kon met het gepersonaliseerde diploma downloaden zodat het aan iedereen getoond kon worden.

De gehele website was filmisch ingestoken. Je stond in de bar en werd elke keer weer aangesproken door de barkeeper. Hij stuurde je door de gehele website en langs alle games.

Opdrachtgever
Grolsch
Merk
Cheersch
Doel
Merkcampagne Cheersch Biertap van Grolsch
Specialisme
Actiesites, Advies/Consultancy, Analytics, Applicaties & widgets, Audio visual, Crossmedia formats, Development, Fullservice internet bureaus, Games & videos, Hosting/Streaming, Interaction design, Online marketing, Online video, Project/Account, Webdesign
Techniek:
.NET, CMS: Umbraco, Flash, Javascript, XHTML
Andere cases van Outpost 11 - Full service internetbureau
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines