1

ikkan een spotje maken

Ikkan is het landelijk platform van het Ministerie van Sociale Zaken om werkgevers en werknemers te laten zien wat ze voor elkaar kunnen betekenen. Voor jongeren met een beperking die onder de Wajong en/of WSW wet vallen bedacht reclamebureau THEY een campagne om te laten zien dat je ook met een beperking iets kunt bereiken. Een team samengesteld uit jongeren met verschillende achtergrond gaan een tv-spotje maken. Inschrijving, het proces en het uiteindelijke resultaat zijn online te volgen.

Als digitaal specialist creëerde Momkai een website die de gebruiker achtergrond informatie geeft over de campagne, inschrijvingen, het proces en het uiteindelijke resultaat. Zo bloggen de teamleden over de ontwikkeling van de TV-spot ondersteund met filmpjes en artikelen. Naast de campagne kan men er informatie vinden over de Wajong en WSW wetgeving.

Opdrachtgever
THEY / Ministerie van SZW
Merk
ikkan
Doel
Laten zien dat jongeren met een beperking meer kunnen dan ze zouden denken en wel degelijk iets kunnen bereiken
Specialisme
Online campagnes
Andere cases van Momkai
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines