123

Auto van 3008

Voor de introductie van de Peugeot 3008, een auto die hoort bij een geheel nieuw segment genaamd ‘cross-over’, bedacht TMNL Crossmedia een verhalende campagne om, naast de internationale thema-campagne, het nieuwe model extra onder de aandacht te brengen.

Momkai en TMNL hebben samen voor Peugeot Nederland de website autovan3008.nl uitgedacht, ontworpen en ontwikkeld. De bezoekers van de site krijgen een tijdlijn te zien van autotechniek door de eeuwen heen en worden geïnspireerd zelf mee te denken over innovatie in de toekomst. De uitdaging: wie bedenkt het beste idee voor de auto uit het jaar 3008? Bezoekers konden online het idee niet alleen formuleren, maar ook visualiseren met vele verrassende en innovatieve ideeën als resultaat.

Opdrachtgever
TMNL
Merk
Peugeot
Doel
Aandacht voor introductie Peugeot 3008 in de Benelux
Specialisme
Online campagnes
Andere cases van Momkai
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines