123

Optimalisatieslag in website Timing uitzendteam

Sinds livegang van het nieuwe timing.nl zijn de bezoekerscijfers meer dan verdubbeld. De stijging van het aantal unieke bezoekers is 70 procent, en de stijgende lijn lijkt zich voort te zetten. Ook wat betreft vindbaarheid in Google is flink terrein gewonnen. Vooral op zoektermen waarin Timing niet is opgenomen, worden beschikbare vacatures stukken beter gevonden. Binnen een paar weken na livegang ontving Timing bovendien meer dan 300 aanmeldingen voor de Timing Jobmail. Een recordaantal dat met de op stapel zijnde optimalisatie van het mailingproces alleen nog maar kan toenemen.

Opdrachtgever
Timing uitzendteam
Merk
Timing
Doel
Overzichtelijker vacatureaanbod voor werkzoekenden en effectievere ontsluiting van corporate informatie.
Doelgroep
Werkzoekenden en werkgevers. Timings eigen werknemers
Specialisme
Fullservice internet bureaus, Webdesign
Techniek:
.NET, CMS: Eigen merk
Andere cases van Modern Media
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines