Vodafone

Vodafone is een van de grootste mobiele communicatiebedrijven in Nederland en maakt deel uit van Vodafone Group, het meest toonaangevende communicatiebedrijf ter wereld met proportioneel 303 miljoen klanten in vijf continenten

De telecommarkt is sterk aan verandering onderhevig. Vodafone is haar traditionele telecompropositie (voornamelijk bellen en SMS) aan het verbreden streeft naar een onderscheidende propositie die voorziet in een end-to-end user experience. De visie van het bedrijf luidt dan ook: het ‘voorzien in de totale communicatiebehoefte van onze klanten’. Binnen deze propositie speelt het online kanaal een cruciale rol.

Mirabeau en Vodafone werken sinds 2007 samen vanuit een strategisch partnerschap. Gezamenlijk is een online strategie model ontwikkeld, dat Vodafone is staat stelt om haar veelvoud aan online activiteiten op consistente wijze te benaderen en doelgericht te werken aan de gestelde missie: het creëren van de best mogelijke customer experience voor klanten en toekomstige klanten.
Daarnaast werkt Mirabeau aan diverse online projecten, ondermeer op het gebied van selfservice en personalisatie.

Opdrachtgever
Vodafone Nederland
Merk
Vodafone
Doel
Het creëren van de best mogelijke customer experience voor Vodafone klanten en toekomstige klanten in de wijze waarop zij zaken doen en contact hebben met Vodafone Nederland.
Doelgroep
Klanten en toekomstige klanten Vodafone
Specialisme
Development, Corporate websites b2c, Corporate Websites
Andere cases van Mirabeau
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines