transavia.com breed

In januari 2008 is met succes de start van de samenwerking ingezet. Mirabeau heeft met succes alle betrokken partijen gekoppeld gekregen waardoor transavia.com één aanspreekpunt heeft die verantwoordelijkheid draagt. Het resultaat van de samenwerking is dat transavia.com met een gerust hart nieuwe online campagnes kan lanceren met een gecontroleerd service proces voor incidenten.

transavia.com heeft nu veel meer grip op de omgeving zowel in kosten als ook in beschikbaarheid. De website is nu berekend op piekbezoek en hierdoor zijn al succesvolle ‘Mega Sale’ campagnes gerealiseerd.

Opdrachtgever
transavia.com
Merk
transavia
Doel
Aanvankelijk zocht transavia.com een partner in beheer en exploitatie. Een partij die de eindverantwoordelijkheid over het applicatiebeheer en de operatie van de website www.transavia.com op zich kon nemen. Die partner werd Mirabeau.
Doelgroep
Iedereen die tickets zoekt via internet
Specialisme
E-commerce, Webshops
Techniek:
AJAX, CMS: Eigen merk, CSS, Flash, JAVA, Javascript, XHTML, XML, XSLT
Andere cases van Mirabeau
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines