12

Nutricia

De nieuwe website biedt relevante (gepersonaliseerde) informatie en stimuleert interactiviteit. Op de nieuwe site kunnen (aanstaande) ouders alle informatie vinden over zwangerschap en baby- en kindervoeding. Uniek is dat de site als het ware “meereist” met de reis die een vrouw maakt als ze moeder wordt. De site past zich automatisch aan aan de fase waarin de zwangerschap of het kindje zich bevindt.
De nieuwe site biedt ook nieuwe eigentijdse manieren van communicatie: naast de vertrouwde manieren middels telefoon en email, kunnen ouders nu ook via chat al hun vragen stellen aan de voedingskundigen van het Nutricia Kindervoeding Service team. Ouders kunnen dus zelf bepalen welke manier van contact het best bij hen past.
De structuur en vormgeving van de site zorgen ervoor dat ouders op een intuïtieve manier hun informatie kunnen zoeken (en vinden!). De interactieve onderdelen op de site zorgen voor een verrassende experience. Je vindt er filmpjes, blogs, interactieve dagmenu’s, alles over zwangerschap en kindervoeding en natuurlijk handige productinformatie.

Opdrachtgever
Nutricia
Merk
Nutricia Kindervoeding; Nutrilon, Olvarit en Bambix
Doel
Intensiveren van relatie tijdens ‘Mother Journey’ en versterken van de verbindende rol van Nutricia
Doelgroep
(aanstaande) ouders van kinderen van 0 tot 3 jaar
Specialisme
Development, Corporate websites b2c
Andere cases van Mirabeau
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines