123

Vrijlekker.nl / Krijg jij wel wat je wil!

Online interventiecampagne gericht op jongeren in opdracht van GGD Amsterdam. Door middel van een doelgroepgerichte, online personal safe sex training krijgen jongeren informatie en tips over veilig vrijen. Duizenden bezoekers per dag bewijzen de succesvolle benadering van de doelgroep. Nul- en eindmetingen van het gedrag van de doelgroep bewijzen het effect van de online interventie. Ministry of MEDIA verzorgde de strategie, het creatieve concept, het ontwerp en de technische realisatie.

Quote Jacco Houbiers (Creative Director): ‘”Websites zijn naast traditionele media als TV & radio voor jongeren een vast onderdeel van de mediaconsumptie geworden. Hoewel onderzoek ook een contactmoment biedt met de doelgroep, bestaat dit van oudsher vaak uit een saaie vragenlijst. Met vrijlekker.nl hebben we voorlichting (campagne) en onderzoek voor GGD Amsterdam gecombineerd.”’

Opdrachtgever
GGD Amsterdam
Doel
Jongeren leren over veilig vrijen met losse en vaste partners en testen op SOA’s.
Doelgroep
Jongeren tussen 14-24 jaar Amsterdam e.o.
Specialisme
Online campagnes
Andere cases van Ministry of MEDIA
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines