12

Kaastussendoortjes.nl

Cross-mediale merk-activatiecampagne voor Bel Nederland ter positionering van de merken La Vache qui rit, Mini Babybel en Cheezdippers als verantwoorde tussendoortjes.

Bovenop de klassieke ‘code op de verpakking’ actie realiseert de game een verlengd contactmoment met interactieve merkbeleving. Dit maakt het voor de doelgroep relevant om de website (met vriendjes) te delen, vergroot het bereik en stimuleert de verkoop.

Gedetailleerde statistieken bieden inzicht in bereik, bezoekersgedrag en merkvoorkeuren bij leeftijdsgroepen. Zeer hoge behaalde redemptie: ±7%.
Meer dan 35.000 unieke bezoekers, +30.000 codes ingevuld, +32.000 gameplays met een gemiddelde speeltijd van 7 minuten per unieke bezoeker.

Ministry of MEDIA verzorgde de merkidentiteit van Kaastussendoortjes en het creatieve concept, het ontwerp en de technische realisatie van website, game en banners.

Opdrachtgever
Bel Nederland
Merk
La Vache qui rit & Mini Babybel
Doel
Vergroten merk- en productbekendheid van La Vache qui rit en Mini Babybel en Cheezdippers als verantwoorde tussendoortjes.
Doelgroep
6-12 jaar (met focus op 8-10 jaar), zowel jongens als meisjes.
Andere cases van Ministry of MEDIA
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines