NTI optimalisatie

NTI besteedt 50% van het marketing budget online. Dagelijks bezoeken zo'n 20.000 mensen nti.nl. Tijdens de grote reclamecampagnes in augustus en januari ontvangt de site nog veel meer bezoekers. Mediaweb realiseerde in 2007 de huidige website. Optimalisatie van de website is een voortgaand proces bij NTI. In de zomer van 2009, ter voorbereiding van de reclamecampagne van augustus, is er een ingrijpende optimalisatieronde geweest. Daarbij werd o.a. een eye-tracking onderzoek gedaan door Netmarketing. Mediaweb was zeer nauw betrokken bij het onderzoek en verzorgde de implementatie van alle optimalisatie-punten in nauwe samenwerking met de internet marketing afdeling van NTI. Daarbij werden ook A/B metingen gedaan met Google Website Optimizer. Zo ontdekten we dat kleine aanpassingen in het inschrijfformulier al 2% meer conversie opleverden. De hele optimalisatieslag leverde zelfs een conversievehoging van 30% op.

Een interview met Marketing Manager Robert Meijn van NTI over dit proces kunt u hier zien: http://bit.ly/7qKOi6

Opdrachtgever
NTI
Merk
NTI
Doel
Het verhogen van de conversie van de NTI website.
Doelgroep
Alle bezoekers van de NTI website.
Specialisme
Corporate websites b2c, Development, E-commerce, Fullservice internet bureaus, Interaction design, Online campagnes, Online interactive advertising, Online marketing, Vormgeving, Webdesign, Zoekmachine marketing
Techniek:
.NET, AJAX, CMS: Eigen merk, CSS, Javascript, XHTML
Andere cases van Mediaweb
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines