Feest!

Winnen = Feest! Bij de Postcode Loterij win je namelijk niet alleen, maar samen met je buren en het goede doel. Ook als je niet in de prijzen valt is er reden tot een feestje, want de helft van ieder lot gaat naar goede doelen.
MediaMonks werd gevraagd online awareness te creëren voor dit nieuwe thema. Hiervoor ontwikkelde wij een online feestje, waarbij je vrienden virtueel kan uitnodigen voor Hyves.
Deelnemers aan het feest kregen de mogelijkheid om een foto van zichzelf te uploaden en deze boven een cartoonesk lichaam plakken. Vervolgens kregen zij een halve minuut de tijd om hun gekste dansjes te laten zien. Zij konden hiervoor kiezen uit zeven verschillende moves op muziek van Bob Sinclair. Voor elke move is een remix van het nummer ‘Love Generation’ gemaakt dat correspondeerde met het dansje.
Maar ook feest vier je niet in je eentje. Na afloop werden deelnemers gevraagd hun dans op Hyves te zetten en vrienden uit te nodigen.

Opdrachtgever
Nationale Postcode Loterij
Merk
Nationale Postcode Loterij
Doel
Mensen een positief en feestelijk gevoel geven bij alle elementen van de Postcode Loterij.
Doelgroep
Deelnemers van de Postcode Loterij en meerderjarige niet-deelnemers.
Specialisme
Social media
Andere cases van MediaMonks
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines