1

Op de koffie bij Frans

Het sterke concept, in combinatie met een creatief en technisch kloppende uitvoering, zorgt voor de meest succesvolle online campagne van 2006. Maar liefst 1,6 miljoen bezoekers wisten hem in drie maanden tijd te vinden. Frans Bauer (dé koffieliefhebber van Nederland) speelt de hoofdrol in een campagne waarin internetters virtueel bij hem op de koffie kunnen gaan. Naast een virale video waarbinnen de kijker een rol kan spelen, is het complete huis van Frans Bauer in 3D nagebouwd en kan de bezoeker het huis verkennen. De rijke hoeveelheid content zorgt ervoor dat bezoekers gemiddeld 7,5 minuut op de site verblijven

Opdrachtgever
Campina
Merk
Cappuccino Melkschuim
Doel
Marktintroductie Cappuccino Melkschuim
Specialisme
Online marketing
Techniek:
CMS: Eigen merk
Andere cases van Magneds
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines