12

Slankie.nl

Goed Lijf. Goed Leven.
Voor FrieslandCampina ontwikkelde LUKKIEN een nieuwe productwebsite waarin later ook een game is geïntegreerd. De productwebsite ondersteunt het merk in al haar facetten, waarbij de propositie ‘Goed Lijf. Goed Leven.’ wordt gestimuleerd. Het design van de website sluit aan bij deze gedachte door de frisse insteek en de informatie op de site staat ook in het teken van gezondheid.

Win 5 kilometer shoppen
De game ‘Win 5 kilometer shoppen’ had een sterk actiematig karakter. Deelname werd aangejaagd vanuit de verpakking waar een unieke code op stond waarmee deelnemers konden inloggen. Na registratie kon men meespelen en een zo hoog mogelijke score opbouwen door binnen 1 minuut zoveel mogelijk producten op te vangen in een boodschappen tas.
Dat de game succesvol is geweest blijkt uit de volgende cijfers:
- Bijna 49.000 keer gespeeld.
- Bezoeken: 59.198.
- Gemiddelde tijd op de site: 4 minuten en 56 seconden.

Opdrachtgever
FrieslandCampina
Merk
Slankie
Doel
Versterken van de merkpropositie ‘Goed lijf. Goed leven.’ en de verkoop stimuleren.
Specialisme
Actiesites, Corporate Websites, Corporate websites b2c, Development, Games & videos, Online campagnes
Andere cases van Lukkien BV
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines