123

REV'IT! International website

REV’IT! zet hoog in. Het heeft zich als doel gesteld om wereldwijd het belangrijkste merk voor motorkleding te worden. Hun innovatieve, functionele en stijlvolle designs worden verkocht via een internationaal netwerk van dealers en distributeurs.

Ter ondersteuning heeft LUKKIEN een dynamische website gebouwd met volop productbeleving en dealerinformatie. Met de interactieve interface zijn de producten in detail te bekijken, soms in video, soms met fotografie. REV’IT! beheert zelf de site via een uitgebreid Content Management Systeem. En er zijn slimme koppelingen gemaakt naar REV’IT!’s eigen BackOffice systemen.

Opdrachtgever
REV'IT!
Doel
De nieuwe site moet product-, achtergrond- en dealerinformatie bevatten en communicatief en visueel de kernwaarden van REV’IT! (design, innovatie en performance) uitdragen.
Doelgroep
Bedrijven, consumenten en Pers
Specialisme
Affiliate & leads, Audio visual, Corporate Websites, Corporate websites b2c, Crossmedia formats, Development, E-mail marketing, Interaction design, Online campagnes, Online video, Project/Account, Streaming & casting
Techniek:
CMS: Eigen merk, CSS, Flash, Javascript, PHP, XHTML, XML, XSLT
Andere cases van Lukkien BV
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines