123

Mitsubishi Motors Europe corporate website

M3i staat voor Information, Interaction and Intimacy. Dit platform is ontwikkeld als pan-Europese website voor de distributeurs van Mitsubishi Motors. De site biedt de bezoekers niet alleen zeer uitgebreide praktische informatie over de modellen, dealers en het service-apparaat van Mitsubishi, maar laat de bezoeker ook het merk beleven in de door LUKKIEN ontwikkelde Mitsubishi World sectie. Op veel plekken in de site is een ‘call to action’ opgenomen, bijvoorbeeld om de bezoeker uit te nodigen een proefrit aan te vragen.

De website is volledig geïntegreerd met applicaties als een dealer database, de car configurator en een digital brochure tool. LUKKIEN heeft voor deze website zowel film-, fotografie- als flash- componenten geproduceerd en heeft daarnaast een aantal secties van de website ontwikkeld in het content management systeem. Daarnaast biedt LUKKIEN een professionele 24-uurs service organisatie voor de implementatie van de specifieke landen versies. De website zal uiteindelijk in 30 talen worden doorontwikkeld.

Opdrachtgever
Mitsubishi Motors Europe BV
Merk
Mitsubishi
Doel
Informatie verschaffen, sales en merkbeleving
Doelgroep
Consument
Specialisme
Corporate Websites, Corporate websites b2c
Techniek:
.NET, CMS: Eigen merk
Andere cases van Lukkien BV
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines