12

Hilfigerdenim.com

Integratie tussen muziek en collectie
Muziek vormt een van de belangrijkste pijlers in het dna van kledingmerk Tommy Hilfiger. Voorheen uitte dit zich in het succesvolle platform TommyTV, waar het draaide om de Hilfiger Sessions (live muziek). Om het merk Hilfiger Denim nog verder te koppelen aan muziek (Hilfiger Denim Live), is besloten om een nieuwe website te ontwikkelen waar de ultieme merkbeleving wordt neergezet door muziek en collectie samen te brengen in hetzelfde platform.

Integratie naar e-commerce
Op www.hilfigerdenim.com landt de bezoeker in een belevingswereld waar non -stop de link tussen deze twee pijlers wordt bevestigd, zonder dat dit storend werkt. Zowel muziek liefhebbers als bezoekers die voor de collectie komen, vinden hun weg op de site. De koppeling naar het e-commerce platform van Tommy Hilfiger maakt tevens dat de website een sterk conversiegericht karakter heeft: de combinatie tussen merkbeleving en het verschaffen van concrete informatie werkt hierbij als trechter.

Opdrachtgever
Tommy Hilfiger Europe
Merk
Hilfiger Denim
Doel
Creëer de maximale combinatie tussen muziek en Hilfiger Denim
Specialisme
Development, Webdesign, Corporate websites b2c, Corporate Websites
Andere cases van Lukkien BV
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines