12

De Ruijter Website

LUKKIEN heeft onlangs de nieuwe website voor De Ruijter opgeleverd. De verpakkingen van oudste broodversierder van Nederland hebben een eenvoudige, frisse maar kwalitatief hoogstaande uitstraling met uiteraard een hoofdrol voor het broodbeleg. Dit gevoel is helder vertaald naar een online omgeving, die bovendien is voorzien van een handig CMS op basis van Umbraco.

De website wordt stevig geïntroduceerd bij het publiek met enkele tv-commercials waarin het broodbeleg geëerd wordt met poëzie. Klanten kunnen hetzelfde doen door hun ode in dichtvorm in te sturen op de site. Een jury kiest daar uiteindelijk een winnaar uit en die krijgt een prachtige reis aangeboden.

Opdrachtgever
De Ruijter
Merk
De Ruijter
Doel
Het doortrekken van de designs van de nieuwe verpakkingen naar een online effectief design, .NET CMS waarmee de gehele content van de website gemanaged kan worden, creatie van een actiepagina waar consumenten een ode aan De Ruijter konden brengen.
Doelgroep
Consumenten
Specialisme
Advies/Consultancy, Analytics, Development, Interaction design, Vormgeving, Webdesign
Techniek:
.NET, CMS: Eigen merk
Andere cases van Lukkien BV
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines