12

Control10.eu

Control your senses
De game Control10 is ontwikkeld ter ondersteuning van de introductie van de tiende generatie van het merk icoon de Mitsubishi Lancer Evolution. In de game moet de bezoeker al zijn zintuigen onder controle zien te krijgen. De winnaars werden uitgenodigd om met een Lancer Evolution deel te nemen aan een ijsrace in Finland.

Control10 is een voorbeeld van een unieke online game die meer dan bewezen heeft dat branding en actiecommunicatie hand in hand kunnen gaan en hierdoor bijdragen aan bekendheid en bevestiging van de merkwaarden. Het spel was onderdeel van de product website (www.lancer-evolution.eu) en naast de inzet van slimme online PR mogelijkheden, bevatte de game een sterk viraal karakter welke zeer effectief is gebleken.

Enkele feiten op een rij:
Game gelanceerd in 10 verschillende landen, 275.000 unieke bezoekers, 20.000 geregistreerde spelers, 190 journalisten hebben de press release gelezen, meer dan 130 actieve publicaties op het internet.

Opdrachtgever
Mitsubishi Motors Europe BV
Merk
Mitsubishi Lancer Evolution
Doel
Leads generen en creëren van rumour around the brand
Doelgroep
Potentiële kopers en merk liefhebbers.
Specialisme
Actiesites, Corporate Websites, Corporate websites b2c, Development
Andere cases van Lukkien BV
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines