Centrale aanpak voor Ahrend

Vanuit een centrale database met alle contacten van Ahrend wordt de digitale communicatie ingericht en uitgevoerd. Onder andere maandelijkse nieuwsbrieven, interne communicatie, evenement ondersteuning en persberichten. Zowel Nationaal als Internationaal. De centrale marketing afdeling krijgt direct inzicht in de resultaten en kan zodoende de communicatie optimaliseren.
- Hogere relevantie van de boodschap
- Betere opvolging naar bestaande relaties
- Kennis
- Kostenbesparing

Deze centrale aanpak heeft tot een enorme kostenbesparing geleid en stelt Ahrend in staat om snel en effectief commerciële boodschappen te verspreiden en ze goed te kunnen opvolgen.

Opdrachtgever
Koninklijke Ahrend
Merk
Ahrend
Doel
Effectieve digitale communicatie naar verschillende nationale en internationale doelgroepen door verrijking database.
Doelgroep
architecten en designers, resellers, klanten, pers, intern
Specialisme
E-mail marketing
Techniek:
PHP, CSS, XHTML, Flash
Andere cases van Leadsonline.nl
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines