1

Mipim 2010

Voor een van de belangrijkste relatie evenementen van bedrijfsmakelaar DTZ Zadelhoff is het hele traject van uitnodiging tot en met toegangscontrole gestroomlijnd. De relaties ontvangen een ansichtkaart, kunnen zich online aanmelden en zich met de toegezonden barcode op het evenement identificeren.

Opdrachtgever
DTZ Zadelhoff
Merk
L'apéritif de DTZ Zadelhoff
Doel
Gemak bij aanmelden en toegang tot evenement voor relaties. Updaten contactinformatie van relaties. Managen van het uiteindelijke bezoekersaantal door monitoren aanmeldingen en batchgewijs opvoeren van het aantal uitnodigingen.
Doelgroep
Zakelijke klanten en relaties
Specialisme
Actiesites, Applicaties & widgets, Online campagnes, Online marketing
Techniek:
AJAX, CSS, Javascript, PHP
Andere cases van Gwebindustries
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines