Green Orange digital marketing

BP Huis Anubis

In de basis draait de campagne om kinderen die Anubis speelkaarten willen verzamelen en kaarten kunnen winnen voor de VIP première van de nieuwe Anubis film ‘Anubis en de wraak van de Arghus’. Om toestemming te vragen mee te doen aan de actie, kunnen de kinderen via de microsite op een ludieke manier een gepersonaliseerde videoboodschap met hun favoriete Anubis acteur of actrice aan hun ouders sturen. De ouders kunnen op hun beurt weer een videoboodschap retour sturen aan hun kinderen dat ze in ruil hiervoor een klusje moeten gaan doen.

De microsite http://bp.nl/anubis laat een gecreëerde oneindige wereld zien, die een extra dimensie aan de BP spaaractie geeft. Er is een eigentijdse navigatie ontworpen, waarmee kinderen op onderzoek uit kunnen gaan.

Opdrachtgever
BP Nederland
Merk
BP
Doel
Positieve belevening van het merk BP en stimuleren van omzet.
Doelgroep
Ouders met kids tussen de 8 en 14 jaar
Specialisme
Actiesites, Online campagnes
Andere cases van Green Orange digital marketing
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines