123

Petadvisor

Met de introductie van de Pet Advisor veranderen we Royal Canin letterlijk in een persoon. Het karakter van de Pet Advisor gaat het gesprek aan met de honden- en kattenbezitters. In een 3D-test vertellen deelnemers het ras, de leeftijd van hun hond of kat en beantwoorden ze vragen over de verzorging van hun huisdier. Doordat de Pet Advisor de honden- en kattenbezitters zo goed heeft leren kennen, is zij in staat om heel persoonlijk tips en advies te geven. Het profiel van de deelnemers wordt ook gekoppeld aan de database van het kennisplatform, zodat de deelnemer alleen die artikelen te zien krijgt die interessant zijn voor hun hond of kat. Dit platform jagen we aan met een compleet online marketingplan, waarbij we naast slim gebruik van SEA en affiliatie ook Facebook-widgets en branded games in zetten om de doelgroep naar de site leiden.

Opdrachtgever
Royal Canin
Merk
Royal Canin
Doel
Creëer een online dialoog rondom de juiste zorg voor honden en katten, die voor alle huisdierbezitters even relevant is. Ontwikkel een kennisplatform dat op een persoonlijke manier alle aanwezige kennis ontsluit. Zorg dat Royal Canin de deelnemers zo goed mogelijk leert kennen en zet ook social media in om het bereik van het platform verder te vergroten.
Specialisme
Actiesites
Techniek:
CMS: Drupal, Flash
Andere cases van Evident
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines