Christelijke Hogeschool Ede

De belangrijkste doelgroepen voor de CHE zijn Studenten en “Professionals en bedrijven”. De doelgroep studenten is ingedeeld in 4 hoofdgroepen die in het concept terugkomen als persona’s. Deze persona’s hebben verschillende vragen bij het maken van de keuze voor de CHE als vervolgopleiding. De vragen zijn in te delen in drie thema’s:

1. Kwaliteit; de beste hogeschool, specifiek en kwalitatief aanbod;
2. Samen: sterke relatie tussen CHE’ers. Compactheid brengt ook een sterke community en veiligheid;
3. Geloven: doordat geloof de basis is van CHE is het een veilige keuze.

De drie thema’s van CHE zijn vertaald naar de website doormiddel van de verhalen te vertellen vanuit een persoon. Het concept is om een carrousel op de homepage te plaatsen waar drie verhalen verteld worden, namelijk: mijn verhaal over samenwerken op de CHE, mijn geloof, samen met mijn vrienden en mijn ambitie en keuze voor kwaliteit. De carrousel biedt inhoudelijke informatie die authentiek en persoonlijk is, hierdoor willen ze persoonlijk contact stimuleren en activeren ze de mensen om het zelf te ervaren.

Opdrachtgever
CHE
Merk
Christelijke Hogeschool Ede
Doel
De corporate website heeft verschillende doelstellingen: Positief imago van de CHE; Top 5 in een volgend onderzoek naar websites in het Hoger Onderwijs; Tevredenheid bezoekers over aantrekkelijkheid en vindbaarheid; Tevredenheid bij stakeholders over website en onderhoud; Tevredenheid van redacteuren en content managers over gebruiksgemak en inhoud; Trots bij studenten en medewerkers over de wijze waarop de organisatie zich presenteert op internet; Duidelijker positionering “Professionals en bedrijven” en onderzoek; Tijdens project aan te vullen met kwantificeerbare doelen op het gebied van transacties via website.
Specialisme
Corporate Websites
Techniek:
CMS: Sitecore
Andere cases van Evident
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines