123

Wervingscampagne AFM groot succes

Dankzij de door eFocus ontwikkelde wervingscampagne, heeft de Autoriteit Financiële Markten (AFM) maar liefst 20% meer dan het beoogde aantal sollicitaties voor haar traineeship gerealiseerd. Meer dan 40 sollicitanten reageerden op de oproep van de AFM die in de vorm van banners op diverse websites te zien was.

De AFM was op zoek naar hoog opgeleide starters met bovengemiddelde studieresultaten en een sterke affiniteit met de activiteiten van de AFM. Een online campagne moest de huidige wervingsactiviteiten van de AFM kracht bijzetten. Het doel van de campagne was om 8 trainees te werven voor het traineeship van de AFM.

Boven verwachting
Om het beoogde aantal te bereiken, heeft eFocus heeft een campagnewebsite gelanceerd en diverse campagnebanners ontwikkeld. De banners werden op verschillende websites getoond.
Het resultaat was boven alle verwachtingen: naar aanleiding van de wervingscampagne waren 41 sollicitaties direct te herleiden naar de campagne en lag het totale aantal sollicitaties zelfs hoger.

Opdrachtgever
AFM
Merk
AFM
Doel
Door middel van een online campagne 8 trainees werven voor het traineeship van de AFM
Doelgroep
Hoogopgeleide starters
Specialisme
Online marketing
Andere cases van Valtech
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines