123

Twist

Prominent, de grootste aanbieder van zitcomfort in Nederland, heeft eFocus gevraagd een online campagne uit te werken voor de introductie van een nieuwe relaxstoel.

De campagne bestond uit twee onderdelen: Een teaser periode, onder de naam ‘het nieuwe relaxen’, waarin deelnemers zich konden aanmelden voor het spel gevolgd door een spelperiode waarin deelnemers aan de hand van dagelijkse tips de naam van de nieuwe collectie konden raden. Het tweede onderdeel van de campagne was de productlancering, de bekendmaking van de naam ‘Twist’ en de lancering van de collectie. Voor de online campagne heeft eFocus een mediaplan gemaakt en dit vervolgens samen met de opdrachtgever ingekocht waarna het door ons is uitgevoerd.
Als online middelen werden naast SEA, bannering, e-mailings en Facebook ingezet. In de teaserperiode hebben ruim 6.000 personen zich aangemeld voor het spel.

Opdrachtgever
Prominent
Merk
Twist
Doel
Introductie van een nieuw merk door middel van een online campagne.
Specialisme
Corporate Websites, Corporate websites b2c
Techniek:
CMS: Sitecore
Andere cases van Valtech
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines