123

Thetford

Thetford heeft eFocus gevraagd om samen een nieuwe online strategie te ontwikkelen en, passend bij deze strategie, een nieuwe corporate website te realiseren voor de Europese markt.

Op de nieuwe website van Thetford komt de passie voor kamperen duidelijk naar voren. Thetford wordt hierbij zelf gepositioneerd als kampeerder en daarmee ervaringsdeskundige van haar eigen producten. eFocus heeft de site een uniek nieuw design gegeven en alle producten hebben een uitgebreide productomschrijving waarbij ook de toepasbaarheid van het product wordt getoond. De website speelt in op de behoefte van de verschillende toepassingen van Thetford producten, zoals campers, boten of kamperen met een tent.

De nieuwe Thetford website voor de Europese markt sluit goed aan op de nieuwe online strategie. De hoofdlijn hiervan is meer online aanwezigheid. Dit wordt gerealiseerd door meer interactie met consumenten. De Engelstalige site is gerealiseerd op basis van Sitecore en de eerste die live is gegaan in een serie van in totaal 6 talen.

Opdrachtgever
Thetford
Doel
Positioneren van Thetford als organisatie met een passie voor kamperen (en vrijetijd).
Specialisme
Corporate Websites, Corporate websites b2c
Techniek:
CMS: Sitecore
Andere cases van Valtech
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines