1

Online Strategie voor STOP AIDS NOW!

STOP AIDS NOW! heeft eFocus gevraagd bij het formuleren van de juiste strategie voor de inzet, inhoud en samenhang van de online kanalen. Met een nadruk op de invulling van het realiseren van een levendige STOP AIDS NOW! community online. De belangrijkste doelstelling was het vergroten van activatie door het aanzetten van mensen tot donaties of donateurschap.
Aan de hand van vier pilaren zijn concrete invullingen gemaakt om de activatie te vergroten. Mensen moeten gestimuleerd worden tot opwaartse betrokkenheid. De fanbase moet laagdrempelig zijn, zodat het onderwerp voor iedereen gemakkelijk te bereiken en te begrijpen is. Een brede online aanwezigheid op verschillende platformen moet ervoor zorgen dat verschillende doelgroepen bereikt worden. En de inhoud van de platformen moet gemakkelijk te delen en gebruiken zijn. Inmiddels hebben verschillende online campagnes met behulp van social media zeer succesvolle resultaten geboekt. Daarnaast is er een nieuwe website gerealiseerd die aansluit bij het activeren van de fanbase en die goed bijdraagt aan de conversie verhoging van donaties.

Opdrachtgever
STOP AIDS NOW!
Doel
Het activeren van een levendige fantasie
Doelgroep
Consumenten
Specialisme
Overig
Techniek:
Overig
Andere cases van Valtech
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines