123

Online service store voor DELA

In 2010 constateerde DELA dat haar online landschap was versnipperd. De site DELA was suboptimaal, waardoor nieuwe initiatieven vaak buiten het centrale domein werden ontplooid. eFocus bracht samen met Novius focus aan door een nieuwe online strategie te formuleren. Deze strategie koerst richting excellente performance op het gebied van service en sales op een manier die het merk DELA versterkt.

DELA.nl moet de online “service store” van DELA worden. DELA.nl helpt mensen online verder voor later: tijdens het leven, rondom overlijden en voor nabestaanden. eFocus vertaalde de online strategie in een krachtig online concept dat voortbouwde op het DNA en de huisstijl van DELA. Het online concept is gecentreerd rondom het oriëntatie en beslissingsproces van de gebruiker. DELA.nl biedt inspiratie, laat je op laagdrempelige wijze wensen formuleren en stelt je in staat om goed, makkelijk en snel bijbehorende producten af te sluiten.

Met DELA.nl is er een totaal vernieuwde website opgeleverd, voor online effect op het gebied van service en sales, optimale aanvraag dialogen volgens het straight through processing principe. Daarnaast hebben wij DELA als organisatie geholpen in hun weg naar professionaliseren op het gebied van het e-business vlak.

Opdrachtgever
DELA
Doel
Het bestaande online landschap vernieuwen aan de hand van de ontwikkelde strategie.
Specialisme
Corporate Websites, Development, Fullservice internet bureaus, Vormgeving, Webdesign, Zoekmachine marketing
Techniek:
CMS: Sitecore
Andere cases van Valtech
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines