123

Event Company

Event Company wilde een website waarbij de beleving van de klant wordt versterkt door het overbrengen van een gevoel van gastvrijheid. Daarnaast moeten de vindbaarheid en toegankelijkheid van de website bijdragen aan de belangrijkste doelstellingen: een stijging in het aantal boekingen door verhoging van het aantal offerte- en informatieaanvragen, het aantal herhaal boekingen van klanten en door afspraken voor locatie bezichtigingen. Tegelijkertijd moet de website gemakkelijk te onderhouden zijn voor de medewerkers van Event Company.

De nieuwe website bestaat uit vijf onderdelen, waarbij Event Company de overkoepelende website vormt voor de vier locaties. De nadruk bij de website ligt op contrastbuttons om zo aan te sturen op de belangrijkste doelstellingen. Ook de vindbaarheid van de website is verbeterd door zoekmachineoptimalisatie. Met het CMS TYPO3 is de inhoud van de website gemakkelijk te onderhouden en voor het versturen van de nieuwsbrief is de gebruiksvriendelijke emailmarketing tool MailPlus ingezet.

Een apart deel binnen de website voor iedere locatie en de activiteiten zoals trouwen, vergaderen, feesten en presenteren maakt het voor bezoekers mogelijk om gericht te zoeken naar de informatie die voor hem of haar het meest relevant is. Daarnaast kunnen ervaringen van andere gasten geraadpleegd worden en zorgt de directe toegang tot social media ervoor dat informatie actief gedeeld kan worden.

Opdrachtgever
Event Company
Merk
Event Company
Doel
Het verbeteren van traffic, leads en vindbaarheid
Doelgroep
Zakelijke en particuliere markt
Specialisme
Fullservice internet bureaus, Online marketing, Social media, Webdesign
Techniek:
CMS: TYPO3
Andere cases van Valtech
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines