123

Estée Lauder verbindt elke vrouw op haar eigen manier aan Sensuous

Estée Lauder heeft een nieuwe geur geïntroduceerd: Sensuous. En om Sensuous onder de aandacht te brengen van de Nederlandse vrouw heeft Estée Lauder eFocus gevraagd een online promotiecampagne te ontwikkelen. Naast de introductie dient de campagne er ook voor om een vollediger beeld van de doelgroep te verkrijgen.

Zijn waar de doelgroep is
De campagne “Ben Jij Sensuous?” staat alleen in de maand december online. Een korte tijd om awareness te creëren voor deze nieuwe geur. Word of mouth en ‘zijn waar de doelgroep is’ staat centraal in deze campagne.

Persoonlijke quiz met aantrekkelijke prijzen
eFocus heeft, naast diverse online middelen als mailings, adwords, bannering en campagnemateriaal op Hyves, tevens een actiesite met een persoonlijke quiz ontwikkeld die volledig in het teken staat van Sensuous en deelnemers uitdaagt te laten zien wat Sensuous voor hen betekent. Binnen dit concept wordt elke vrouw op haar eigen manier aan de geur verbonden en kan zij vriendinnen activeren ook deel te nemen. Zo gaat de campagne verder dan awareness alleen: Sensuous creëert ambassadeurs.

Opdrachtgever
Estée Lauder
Merk
Sensuous
Doel
Promotiecampagne opzetten om Sensuous onder de aandacht te brengen van de Nederlandse Vrouw
Doelgroep
De Nederlandse Vrouw
Specialisme
Online campagnes
Andere cases van Valtech
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines