123

EK Campagne voor BCC

Vanuit de positioning statement van BCC Elektro Speciaalzaken ‘high service, low pricing’, helpt BCC de thuissupporters tijdens het EK voetbal om samen de wedstrijden te kijken. Naast de integratie van een afsprakentool met alle wedstrijden, maakt BCC deelname aan deze campagne aantrekkelijk door deelnemers mee te laten spelen met een online quiz op thuissupporter.nl.

BCC komt bij eFocus met de vraag een campagne te ontwikkelen voor de thuisblijvers tijdens dit EK. Naast het komende EK onderzoekt BCC de mogelijkheid om het concept ‘thuissupporters’ in te zetten voor andere sportevenementen zoals de Olympische Spelen en de Tour de France. Om die reden is de relevantie van deze eerste campagne ‘key’ en richt deze zich op het binden van de (potentiële) klanten van BCC. Het design van de campagne is ontwikkeld door Inzicht Communicatie, partner van eFocus bij deze campagne. KREM en eFocus hebben zich op de strategische opzet van de campagne en de functionaliteit van de website gericht. Door op een slimme manier gebruik te maken van bestaande tools bereiken we maximaal online effect voor het gegeven budget. Het resultaat is een effectieve, aantrekkelijke en relevante actie met veel toegevoegde waarde voor de deelnemers.

Opdrachtgever
BCC
Doel
Het verhogen van de merkvoorkeur en de sales.
Doelgroep
Consumenten
Specialisme
Fullservice internet bureaus
Techniek:
Overig, XHTML
Andere cases van Valtech
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines