123

Een fashionable website voor Miele

Miele en fashion zijn twee zaken die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. In dit kader wordt dit jaar voor de tweede keer de Miele Catwalk, een exclusief fashion event, georganiseerd.

Er is een nieuwe website gerealiseerd voor Miele waarbij het webdesign een metamorfose heeft ondergaan. En ook aan de back end is het TYPO3 CMS toegevoegd. De belangrijkste informatie is direct zichtbaar op de homepage. Naast kaartverkoop voor het evenement, het programma voor de editie van 2011 en een terugblik op 2010, konden bezoekers in een bepaalde periode ook hun stem uitbrengen voor interactieve programma’s. Met de nieuwe website kan Miele de website gemakkelijk zelf aanpassen en beheren middels het CMS. Voor bezoekers is er meer interactie op de website door de mogelijkheid om te stemmen en dit direct te delen via diverse sociale media. In totaal hebben circa 15.000 mensen hun stem uitgebracht in de periode van 20 juni t/m 5 augustus 2011.

Opdrachtgever
Miele
Doel
Een door Miele zelf beheerbare website creëren en deze aantrekkelijker maken voor haar doelgroep.
Specialisme
Fullservice internet bureaus
Techniek:
CMS: TYPO3
Andere cases van Valtech
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines