123

Clinique - Campagne Even Better Clinical

Door de campagne is de Dark Spot Corrector benoemd tot Clinique’s meest verkochte product. Een grote prestatie, want voorheen was dat jarenlang de Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion. Clinique wilde de nieuwe Even Better Clinical-serie onder de aandacht te brengen. De campagne moest zoveel mogelijk aanmeldingen genereren voor de nieuwsbrief van de nieuwe serie. De aandacht werd vooral gevestigd op de Dark Spot Corrector.

Voor de campagne werden banners, e-mailmarketing en printadvertenties gebruikt. Deze verwezen naar de landingspagina van de Even Better Clinical-serie. De aandachtstrekker van deze serie was de Dark Spot Corrector. Met een geïntegreerde pigmentvlekkenmeter zagen de bezoekers in hoeverre hun pigmentvlekken door het product worden verminderd. Over de gehele campagnesite kon men zich vervolgens inschrijven voor de nieuwsbrief van Even Better Clinical.

Opdrachtgever
Estée Lauder
Merk
Clinique Even Better Clinical-serie
Doel
Productserie introduceren en aanmeldingen voor de nieuwsbrief genereren
Specialisme
Fullservice internet bureaus
Techniek:
Flash
Andere cases van Valtech
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines