123

Campina

De oude website van Campina ondersteunde de vernieuwde merkstrategie niet en sloot daarom niet meer aan op de wensen en eisen van de organisatie en de klant. eFocus heeft voor Campina een nieuwe website ontwikkeld waarbij de nieuwe merkstrategie wél wordt ondersteund. Hierdoor is er meer beleving met het merk.

Het verzoek aan eFocus was om de merkwaarden door te voeren in de nieuwe website. Voor dit project hebben we het hele traject opgepakt: Van het concept, de fotografiebegeleiding, beeldbewerking, het design, en de content plaatsing tot en met de technische realisatie. Op de nieuwe website is gebruik gemaakt van beeldmateriaal van Nederlandse bodem. Grazende koeien in de zon, een molen en een boerenkind dat een kalfje de fles geeft, zorgen voor meer beleving met het merk.

Opdrachtgever
Campina
Merk
Campina
Doel
Een nieuwe beleving van de productbelofte.
Specialisme
Corporate Websites, Corporate websites b2c
Techniek:
CMS: Sitecore
Andere cases van Valtech
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines