123

ArboNed Gezondheidsspel

ArboNed is een samenwerking aangegaan met eFocus om zich te laten adviseren over de strategische inzetbaarheid, de ontwikkeling van een uniek concept en de uiteindelijke realisatie.

ArboNed zet de gezondheid op het spel.
Met een interactief spelplatform maken werkgevers hun werknemers bewust van een gezonde leefstijl en laten hen spelenderwijs kennismaken met gezondheidsbevorderende producten en diensten van ArboNed.
‘De Ronde van…’
Het spel wordt gespeeld via internet en bestaat uit quizvragen, puzzels en directe battles waarbij de spelers realtime tegen elkaar strijden. Met de verdiende punten kunnen de spelers gezondheidsdiensten kopen.
De game is door elke organisatie naar eigen wens in te richten. eFocus heeft een CMS gebouwd dat voor elke klant op maat kan worden gemaakt. Zo kunnen klanten o.a. zelf vaststellen hoe lang ze de competitie laten duren of welke producten er in het spel zijn opgenomen.

Opdrachtgever
ArboNed
Merk
ArboNed interactieve game voor gezondheidsbewustwording.
Doel
Primair het bewust maken en bevorderen van een gezonde leefstijl onder werknemers.
Doelgroep
Medewerkers ArboNed en klanten voor ArboNed.
Specialisme
Online campagnes
Andere cases van Valtech
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines