123

365

Met de lancering van een nieuwe merknaam en een nieuwe identiteit, was het tijd voor een nieuwe website. Hiervoor heeft 365 eFocus ingeschakeld. In de oude situatie had ieder label een eigen website. Met de nieuwe website wil 365 alle informatie van de verschillende websites duidelijk en overzichtelijk aanbieden in één website.
Met 365.nl is er één overkoepelend orgaan ontstaan waarbij de drie pijlers ArboNed, KeurCompany en Zin samen komen. Op de nieuwe homepage kunnen bezoekers direct doorgaan naar het voor hen bekende orgaan. Met de nieuwe website hebben de bezoekers gemakkelijker toegang tot de informatie die 365 aanbiedt, omdat alles onder één orgaan valt. Bij de realisatie is rekening gehouden met zoekmachine optimalisatie. Daarnaast zijn de oude geïndexeerde pagina’s binnen Google naar nieuwe pagina’s doorgelinkt.

Opdrachtgever
365
Doel
Het realiseren van een nieuwe website voor 365, inclusief een migratie van huidige labelsites.
Specialisme
Corporate Websites
Techniek:
CMS: TYPO3
Andere cases van Valtech
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines