Ctrl-V Interactive Media

12

Scholl

Scholl is een merk met een gevestigd erfgoed waarop de consument vertrouwt en rekent om doeltreffende producten af te leveren. Het merk blijft toegewijd aan de filosofie van Dr William M Scholl – de gezondheid, het comfort en het welzijn van mensen verbeteren via hun voeten. Het huidverzorgingsgamma biedt het enige gamma beschikbaar op de markt dat een oplossing biedt voor alle behoeftes voor de verzorging van de huid en nagels van de voeten. De producten hebben sterke referenties op het gebied van doeltreffendheid en een duidelijk concurrentievoordeel.

Met Scholl in de hoofdrol als innovatieve organisatie en expert op voetengebied is er een goed gestructureerde en informatieve website gecreëerd welke branding benadrukt en actuele informatie biedt en welke tevens aansluit aan bij de totale campagne van 2009.

Opdrachtgever
SSL Healthcare Nederland N.V.
Merk
Scholl
Doel
Scholl online profileren, aansluitend bij de tv campagne
Doelgroep
Iedereen met behoeftes aan verzorging van de voeten
Specialisme
Corporate websites b2c, Webdesign, Corporate Websites, Online campagnes
Andere cases van Ctrl-V Interactive Media
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines