Vervaardiging iPad WebApplicatie voor RAI Huishoudbeurs KIA stand – februari 2011

Kia heeft ons gevraagd om op een moderne, laagdrempelige manier direct leads te verzamelen van de standbezoekers. Wij hebben gekozen voor iPad WebApps met e-mail/reminder opvolging, met lead-to-web naar Kia.nl via deeplinking.
Om de aanwas een extra boost te geven is er op een bepaald moment een incentive aan gekoppeld. Als men zou reageren en e-mail adres achterlaten werd er kans gemaakt op een iPad.
De App wordt op alle events ingezet waar Kia auto modellen presenteert. De AutoRai werd als voorbeeld bemand door 16 verschillende App versies.

Opdrachtgever
Huib Stad, Pascal Meijs
Merk
Kia Motors Nederland
Doel
Het doel van de campagne was direct leads te verzamelen via de aanvraag van de nieuwsbrief, proefrit en/of brochure.
Doelgroep
Algemeen de bezoekers Huishoudbeurs en specifiek de bezoekers van de KIA stand.
Specialisme
Advies/Consultancy, Applicaties & widgets, E-mail marketing, Webdesign
Techniek:
PHP, XML
Andere cases van CloseContact
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines